niedziela, 27 października 2013

My Little Pony: Friendship is Magic

Nie jedna mała dziewczynka uwielbia kucyki pony... moja Zula jeszcze malutka, ale myślę że etap kucyków i nas czeka :):):)
w poszukiwaniu inspiracji trafiłam kiedyś tu: My Little Pony: Friendship is Magic. Nie mogłam wyjść z podziwu... Kucyki są prześliczne, a w dodatku autorka bloga kusi świetnie napisanych schematem... więc czemu nie spróbować???
Na początek chciałam wypróbować schemat więc nie robiłam konkretnego kucyka, powstał więc kucyk żółty, bo taką akurat włóczkę miałam pod ręką, zobaczcie sami:





w trakcie robienia musiała trochę zmodyfikować schemat, kilka razy prułam nogi bo były za długie, albo trochę za grube, muszę jeszcze trochę popracowac nad uszami i nosem, ale wydaje mi się, że jak na prototyp kucyka to wyszedł całkiem niezły:):):)
Następny będzie różowy, bo ma ładne loczki:):):)

2 komentarze: