poniedziałek, 21 października 2013

szydełkowe lale

Były autka dla chłopaków, pora na coś dla dziewczynek....
Dziś o lalkach, oczywiście szydełkowych:)
Gdy na świecie pojawiła się Zula postanowiłam zrobić dla niej przytulankę, a że każda dziewczynka powinna mieć lalkę, to poszperałam i sami zobaczcie na co trafiłam:szydełkowe lale. Lale mnie zauroczyły, a blog... uwielbiam, zaglądam i czerpię inspirację!!!!
Znalazłam świetną instrukcję, włóczki zawsze się znajdą i tak to pewnego wieczoru powstała "Zuzia"




Zuli chyba się spodobała....

a jeszcze bardziej Mikiemu (zdjęcia nie pokażę bo mi zabronił). A kto powiedział ze chłopak nie moż esię bawić lalkami??? Zuzia towarzyszyła mu nawet do przedszkola... Do tego stopnia ja polubił, że dla Zosi musiałam zrobić drugą lalę... dostała imię "Fruzia"
i tak Zuzia i Fruzia zamieszkały unas w domku:




Lale cieszą nie tylko Zosię i Mikiego, okazało się ze starsze dziewczynki też uwielbiają takie przytulanki. Taka Lala stała się świetnym pomysłem na urodzinowy prezent... nie sądziłam, że może sprawić aż tyle radości:):):)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz