sobota, 21 września 2013

Kapturowy zawrót głowy

Już jakiś czas temu trafiłam na pewną stronę z cudnościami, sami popatrzcie:cudności. Strasznie spodobały mi się takie kaptury z grubej włóczki. poszperałam trochę w internecie, naoglądałam się różnych zdjęć i powstał nasz pierwszy kaptur!!! Oczywiście dla Zuli, bo nosi najmniejszy rozmiar i w przypadku wszelkich przeróbek i prucia miałam mniej roboty:)
A tu efekt mojej pracy i pomysł inspirowany zdjęciami z różnych stron internetowych


Kaptur jest mięciutki i ciepły, niestety nie znam nazwy włóczki (była podarowana i bez etykiet) ale znalazłam w mojej pasmanterii super grubą i cieplutką włóczkę, myślę, że na takie kaptury będzie fantastyczna zobaczcie :)

5 komentarzy:

  1. jakie cudo!! Kochana jestem oczarowana!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo, w dodatku świetnie się sprawdza:)

      Usuń
  3. Świetny taka czapeczka ale inaczej:) jakiś wzór na to miałaś?

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo rzadko mam gotowe wzory, raczej opieram się na zdjęciach i kombinuję jak wyczarować różne cuda:):)

    OdpowiedzUsuń