niedziela, 8 września 2013

Smokowe smycze...

Każdy smok powinien mieć smycz!!! chyba wie to każda mama.  Czy to w domu przy zabawie, czy na spacerze smoki bardzo często uciekają z małych buziek, potem szukanie, mycie... oj ile to razy przeszukiwałam dom bo smok gdzieś się zapodział...
Przy Mikim miałam kilka kupionych smyczy, ale albo były za długie, albo za krótkie, albo też miały duże i twarde zapięcia...
Teraz, gdy pojawiła się Zula, mama pomyślała i wymyśliłam smyczki takie, jakie najbardziej mi odpowiadały.
Mięciutkie o odpowiedniej długości, takie które można potrzymać w rączce przy zasypianiu (Zula strasznie to lubiła - zasypiała dopiero wtedy jak udało jej się uchwycić smyczkę) albo "pomymłać" zamiast smoka:)
dzisiaj pokaże wam te, które zrobiłam dla Zuli

Smyczki robiłam w wersji bez zapinki, żeby nie gniotły, takie sprawdzały się jak Zula była malutka a sama smyczka ułatwiała znalezienie smoka. Jak Zula zaczęła się podnosić i przemieszczać to przyszywałam zapinki (takie żabki jak przy identyfikatorach) żeby smok nie lądował ciągle na podłodze.






Smyczki są naprawdę świetnym rozwiązaniem, można je łatwo wyprać i szybciutko wysuszyć:) Służą bardzo dobrze mojej Zuli, ale nie tylko. Wiem że innym maluszkom też się spodobały:)
Taka smyczka to super pomysł dla każdego smokowego dzieciaczka:):)

1 komentarz: