piątek, 7 listopada 2014

cekinowe szaleństwo

przy każdych zakupach włóczkowych kupuję "na próbę" włóczki ciekawe, inne... takie które mnie intrygują....
niedawno "odkryłam" włóczki z cekinami, są śliczne, połyskujące i przyciągają uwagę ale jednocześnie mają w sobie coś eleganckiego...



włóczek z cekinami (jak się okazało) jest dużo, ja wybrałam Moonlight Rozetti,  jest miękka, ładnie się z niej dzierga,  cudownie się układa, co można z niej zrobić???
WSZYSTKO!!!
ja na dzierganie sweterków nie mam cierpliwości, wydziergałam więc komin, rewelacyjny na wiosnę, teraz jesienią też się świetnie nosi...




dorobiłam więc do niego czapkę, wzór już od jakiegoś czasu  czekał w szufladzie i się doczekał :):):) czaka na jesienne chłody jak znalazł...



ale to jeszcze nie wszystko, z cekinowej włóczki powstała jeszcze chusta, nie dla mnie co prawda, ale jestem z niej dumna, muszę dla siebie tez taką zrobić, jak tylko znajdę czas...




i co Wy na to???

2 komentarze:

  1. Najbardziej podoba mi się chusta. Pewnie dlatego, że uwielbiam wszelkiego rodzaju szale i chusty. Pozdrawiam. Kasia

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję, ja też uwielbiam chusty i kominy, kolejna dziergam dla siebie:):)

    OdpowiedzUsuń