poniedziałek, 19 sierpnia 2013

poznajcie cienkiego

pewnego dnia przeglądałam różności na FB i natknęłam się na coś takiego


cudny jest... kolorowy i te oczyska...

Miki zobaczył , zrobił wielkie oczy, potem uśmiechnął się od ucha do ucha i w pisk.... "Mamo to Cienki, uszyj mi na szydełku Cienkiego!!!!"
Kto/Co to jest cienki???
dopiero po kilku chwilach wyjaśnił, ze w przedszkolu była książeczka a w niej piesek ze sprężynką, który nazywał się Cienki. Jak się potem okazało pies ten jest bohaterem pewnej bajki dla dzieci.
Jak każda mama chcę spełnić wszelkie zachcianki swoich dzieci...
Tak więc  wzięłam go pod lupę i powstał Cienki w moim wydaniu:



trochę już porozciągany bo towarzyszy Mikiemu niemal wszędzie. A jak odstrasza nocne koszmary.....

3 komentarze:

  1. Całkiem niedawno też takiego robiłam (a nawet 3 ) :)))
    Ślicznie ci wyszedł :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo!!!
      3 - super u nas to dopiero prototyp:)

      Usuń
  2. Twoje dzieła są fantastyczne!!!!! i cieszę się że postawiłaś na bloga :-)) będę zaglądać i kibicować :-)))

    OdpowiedzUsuń